dimecres, 22 d’abril del 2009

sisi, ja vaig arribant, ja...
lo cos va ribar divendres passat al migdia, molt puntualets, i jo...
buenu, aquestes coses normals, uns dies de mínima descompressió, clar.
per exemple dissabte, l'endemà d'arribar, ja em vaig notar que hi era bastant, però l'endemà diumenge havia tornat a desaparèixer bastant. vaig arribant per fases, normal.
però també se n'aprèn, de tornar, i si a més, com aquest cop, de seguida ja tens coses i coses, perfecte, perquè de fet vens amb el ritmassu i això no hi ha qui ho pari.
ehem ehem.
dilluns ja vem fer assajos de lo del TNC i hasta vem gravar una canço pels two play i tot, i ahir assaig de sant jordi, que avui teníem bolo.
vien!!
demà a castellbisbal, a veure que diu el bisbi d'aquest castell que s'ha pillat, per cert que vaig descarregant fotos i tal, però de moment encara no he penjat res.
el samuel sí, que n'ha penjat unes quantes, aquí us deixo es link:

http://www.flickr.com/photos/samuelrodriguez/sets/72157617155196334/

no sé si ho linka això aquest collons de cosa...
buenu, qualsevol cosa corta y pega, claro...
no puc anunciar res però se'stà preparant la publicació de la memòria del viatge, que aquest cop sí que vaig escriure cada dia, i mola tenir un diari, molt diferent dels altres viatges que igual algun dia escrivia algo però no en plan resum del viatge ni res...
buenu, no he dit res, dissimuleu, aquí no ha pasado nada, que si els de la gència se n'enteren flipem tots un ratu
vinga penya, cuideu-vos molt, una abraçada
ndío ndío!!

3 comentaris:

Alba i Mar ha dit...

un diari? memòries d'un mortimer? morticongo? gipoll escriptor?aha...que bé! ai, però no dic res eh

Abelunimbus ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Abelunimbus ha dit...

Ei molt xules sí les fotos sí realment sí molt xules