divendres, 8 de maig del 2009

ja hem començat els assajos al nacional
quin flipe de cop passar d'estar com estava fa un mes actuant enmig de la nada, amb sense recursos de res, a Goma, enmig d'un descampat envoltat de cabanyes de palla i nenes desnutrits, i de cop, al teatre nacional de catalunya amb totes les pijades i comoditats, anything you need, you got it, clar és el tnc, què vols...
això sí, un moment, la burocràcia, has dit una tripleta? pues haurem d'avisar a no sé qui que parli amb no sé qui més i potser d'aquí mitja hora ens arriba la sapatilla.
i què puc dir...?
això és la primavera a Tiana, entremig de les estones que vaig tenint vaig dissimulant i fent veure que faig coses, pràctiques de paciència suma per entendre tota la realitat possible, ganes de riure, ganes de plorar, moments molt màgics amb aquest barça que tant i tant ens fa flipar...
buenu, ara sóc a la yeho, que m'ha dit de venir a obrir aquest matí, kupika mikono watoto, kupika mikono!!

3 comentaris:

Irene ha dit...

joder la yeho com es columpia no???
últimament no curra mai!

bona aquesta reflexió del tanto y tan poco.

lia ha dit...

endio, endio...

Anònim ha dit...

"Entendre tota la realitat possible" és una cosa que jo mai podré fer. Havia tingut moltes esperances de fer-ho, però les vaig perdre fa uns tres anys imig. Ara trempejo la realitat i sovint procuro passar d'ella, però entendre-la??? Mai, impossible, innecessari. M'he n'he hagut de fabricar una a mida, però clar, genuïna del tot no és. Sovint divertida, sí! ;-)
Petons de ta Tanti.