divendres, 6 de novembre del 2009

doncs he estat treballant en la creació d'un nou blog sobre els mortimers, "no es mortimer todo lo que reluce", en el qual s'anirà informant de l'evolució de les vides d'aquest jovent en hore no-de-mortimers, és a dir, aquelles feines que fan el mortimers out-mortimers. aquí us el linko:

http://demortimersgang.blogspot.com/

pel que fa a tot això dels mortimers, també comunicar que sí, que ja s'estan tancant les dates de nadadales per aquesta temporada, la novena de l'espectacle del jisàs en ruta, qui ens ho hagués dit!
aquest any tenim 7 ò 8 bolos de moment, i encara estem a l'espera de que en caigui algun altre...

del tema dels llibres em trobo molt millor, ja em vaig acabar les memòries del sr. schnabelewopski, em vaig llegir un parell de contes més de la ciutat seca del roger tartera, i ara he començat la Pandora al Congo, que me'l va regalar la Gemma aquesta setmana...
guapa!
què? ah, sí, la pasta de dents de moçambique ja ha aparegut, amb un desgast lleugerament superior al que hagués tingut si l'hagués utilitzat només jo, però està en molt bon estat i es troba molt millor...
no vaig arribar a preguntar res ni res, vaig deixar passar els dies i va aparèixer per casualitat allà al lavabo...
bien

2 comentaris:

lia ha dit...

curiós lo de la pasta de dents...jo no l'utilitzo mai, potser algun dia que l'altre s'ha acabat i d'extrema urgència dius, va. avui li pillo una mica de kolynos, però res massa especial...! és lo que passa!

marçal guasch ha dit...

Jo penso que la Sipuca quan ningú la veu es renta les dents, i és clar, quina pasta vols que utilitzi? Pues la Africana, no veieu que ella es casi con un lleó?