dimarts, 26 de gener del 2010

bueno, potser sí que podira escriure alguna cosa per aquí
comque ja no escric casi mai
per lo de la internet, vull dir...
més que res perquè m'he quedat sense ordenyador
a veure, l'ur dinador encara funciona, i l'esmorzador també, però és la pantalla la que està afectada, no es veu res, coses de la física, suposo, l'encontre de forces en un moviment en l'espai relatiu a la velocitat del temps multiplicat per la resistència natural de la força i tal...
en fin, que estic mig quitao de la internet, m'hi conecto de raïms en peres, amb el portàtil de la Lia, clar, perquè el meu està in-servible.
Llàstima perquè m'ho passava bé ara, fent fideus i tal, però clar, tot són fases i estones, èpoques diríem, o sigui que ja em sembla bé
que por bien no venga l'he aplicat desenterrant l'ordenyador que feia servir fa més de dos anys, el plosnio que m'havia passat en marci, que és una relíquia pre-colombina però que per segons què ja em va bé
per exemple per lo d'en Dicàpnèip, que després d'un anyet de tenir-ho allà aturadet, sembla que m'hi he pogut poosar unes estones.
està béeeaixò...
més coses
poques
d'en sotracs sí que fot la hòstia que no en sé res, a la que pugui contactar-hi li comento aviam com ho té, i de ben segur que aviat ens explicarà alguna coseta d'aquesta quadratura satrun-plutó des de l'eix cardinal de balança-capricorn
i totes les altres coses també, clar
segur
sí, segur
és molt complidor, en el fons, en sotracs...
la mariàngels no tan, però bueno, és lo que té el desface, li encanta, descontrol total per curar l'excés de passivitat ensopida.
perfecte, que fagi el que vulgui
nosaltres ens anem trobant per aquí, fent veure que no sabem res, i de fet ignorant el que sabem, perquè en veritat no ho sabem del cert i ens és igual
se'ns en refot ben bé, sí, és això
no ens importa
o potser sí, qui sap
en tot cas, l'any aquest és una cosa que sí que ja està aquí, i prometem seguir dissimulant tan bé com poguem, no només pel propi bé i benefici, com ja s'ha fet anteriorment, sinó també pel conegut objectiu comú d'alliberar tota la humanitat de les penúries i preocupacions que ens ofeguen
salvarem el món, penya, segur...
sí!!