dijous, 11 de març del 2010

tinc la sensació que algun dia d'aquests m'arribarà algun mail important que per algun error internàutic m'anirà a parar directament a la carpeta d'Spam.
per això m'alegro de tenir la conexió lenta, o no sé què que passa, que el gmail només se'm pot carregar, i de fet se'm carrega, amb vista bàsica HTML.
de manera que per borrar els spams, per alguna curiositat que, sincerament, desconec, m'obliga a marcar tots els missatges spam un per un abans de borrar-los, no hi ha cap quadradet buit per omplir amb creueta a dalt de tot dels que serveixen per marcar-los tots, com sí que passa, crec, amb hotmail, i com em passava també a gmail quan podia carregar la bandeja d'entrada amb vista standard.
o sigui que incoscienment, i casi sense voler, sempre que borro els missatges d'spam, a l'anar-los marcant un per un, m'adono que estic mirant que no siguin el famós missatge sorpresa que crec que m'ha d'arribar un dia d'aquests, i que segurament m'arribarà, i que pot ser que per algun error desconegut vagi a parar directament a la carpeta d'spam.

que raro

i bueno, i a part d'això, moltes coses
no sé on ens havíem quedat, ara...
bueno, el jsu i el guillem ja no viuen aquí can rajoles, en guillem va marxar l'1 de març al piset que s'ha pillat al capdevall del carrer del sol, tocant a la riera, i en jsu està instalat a can boter, a l'antiga habitació de la rosa i en joan arqué, ja que aquest s'ha acabat pillant la de la cristina.
en fin, jo m'he instalat a la que era del jsu, a l'altra banda del pati, mi apartamentito privado, el apartotel, que se tepàr totél!
molt bé, tres espais ben clars i diferenciats, habitació per dormir, amb la roba i tal per vestir-me i despullar-me i tot el que s'hi fa de vegades, quan toca i va bé i s'hi fan cosetes i mola i mola i mola molt...; segon espai: saleta d'estar, per llegir, estar prenent el te, tauleta i dos cadires, rústic, senzill, una altra paraula que ara no recordo.... i la oficina, clar, tercer espai, el despatxet, escriptori amb tauleta a part per l'ur denyador perquè a més ah! sí que torno a tenir-ne, perquè m'he instalat la pantalla antiga d'en jordi, de l'ordenador de LLívia, i el tinc aquí de fixe, al costat de l'estanteria amb tots els llibres, planteta, llum de peu...
sí, avui he nat amb la montse a l'ikea i el conforama haha!!
deunido, quins llocs i quins ambients, i quines atmosferes, i quins universos...
molt bé, també hi fet una cosa que no havia fet mai.
en fin, que molt bé, ens quedem la internet, perquè el noi que ve a viure, això, per cert, l'edu, és el noi que s'està instalant a l'ex habaitació de la lia, que al final, i després d'algunes dubtades, s'ha quedat la del guillem.
en fin que l'edu, el noi aquest que ja ha dormit alguna nit aquí, diu que per ell millor si ens quedem la internet, i ens ela quedem.ole!
alguna cos més?
ah, sí, els mortimers, ara me'n recordo...
bueno, s'està dient per aquí que potser es queda aquest dissabte a la tarda per fer una mica de reunió general i tal, a veure què passa, cap a l'abril comencem a tenir bolos de la llegenda, i el festival i tota la seva pre-paració ja està començant a estar bastant en marxa.
crec.
ara em conecto i us ho explico penya!
clar, com que em sembla que he estat una mica abduït...
pel canvi de casa i tal, suposo...
valensss!!!